2013-01-10
 22:36:54

Dagens hemmastudio

Ännu en gång i hallen, där finns bra uttag och gott om plats :) Köpte nya bakgrundstyger idag och kunde såklart inte hålla mig ifrån att testa en, och som vanligt så är mina två modeller på plats direkt.
Thea somnade där tillslut så hon fick vara kvar :)

 
På denna bild har jag använt en guldig bakgrund men ändrade färgen
 


Johannas Rockabilly & Vintage!
PUBLISHED: 2013-01-11, 10:31:52 | URL: http://johannasrockabilly.com

Naw fina bilder du fick till, gillart!


Victoria
PUBLISHED: 2013-01-13, 17:05:53 | URL: http://impalaa.blogg.se

Vilka underbara katter du har, älskar dem.

Svar: Tack vad roligt att du tycker det :)
♥ Jo´sign


Lotta
PUBLISHED: 2013-01-24, 22:07:55

Du tar fantastiska bilder på katterna! Synd att du bor så långt bort! Har du något tips på vart man kan köpa en sån fotolampa eller är det en studioblixt du använder? Skulle så gärna vilja lära mig fota med en sån. Väntar en liten bebis snart och det vore himla kul om man kunde ta snygga bilder hemma. :)

Svar: Hej. Vad roligt att du vill lära dig :) Jag använder en studioblixt, det finns billiga varianter för den som inte riktigt bryr sig om märket och hållbarheten. Googlade förut och hittade en sida som heter www.fyndfirman.se där finns billiga fotoprylar utan märken :) Jag slår av mina blixtar med kamerans inbyggda blixt satt till 1/128 (när jag inte hittar min radiosändare) Lycka till! :D
♥ Jo´sign


Lotta
PUBLISHED: 2013-01-26, 22:16:56

Åh tack för tipset!! :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: