2012-09-29
 13:58:06

Fantastic four

Underbar morgon!
Studiofotograferade 4 katter och en hund idag och det gick jättebra.
Jag gick därifrån med stoppljusnäsa men det var det helt klart värt :)
 
Jag ligger efter med jobbet idag så det MÅSTE jag ta igen nu och kattbilderna måste snällt vänta lite.
Har bara kikat igenom och valt ut lite bilder.


Michaela Lundgren
PUBLISHED: 2012-09-30, 09:27:27 | URL: http://michaelasviktigaresa.blogg.se/

Åh, vill se mera :) Ska genast kolla i kalendern, om när vi kan fota.. Och om du vill ha fler kunder, så kan jag höra med 2 hundägare :)

Svar: Jag är lite osäker på hund, jag reagerade ganska mycket på den som var här i helgen och det var svårt att koncentrera sig, men jag kanske ska prova ändå ifall det kanske inte var just hunden som gjorde det, utan att det var 5 djur tillsammans.
♥ Jo´sign



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: