2012-11-07
 18:40:32

Fotoassistent sökes fortfarande

Saker händer hela tiden just nu.
Sedan jag blev kattfotograf så har en helt ny värld öppnat sig för mig och äntligen kan jag vara med och hjälpa där jag alltid velat hjälpa och att få göra det jag älskar.
Idag hade jag ett supertrevligt samtal med WWF och vi hade lite brainstorming inför kommande tävling där man kommer vinna en exklusiv kattfotografering hos mig, detta i syfte för deras Katt hjälper Katt kampanj.
Låt dig kisse bli fadder IDAG! Du behövs!
 
Jag har flera katt- och hundfotograferingar bokade denna månad och sen är det dags för Kattens Dag.
Så jag vill jättegärna att du som skulle vilja vara vara assistent/lärling hos mig hör av dig NU!
maila mig på [email protected]
 
Nyligen hade jag helt fantastiska Devon Rex i studion ♥


P
PUBLISHED: 2012-11-14, 01:23:24

Synd det är 35 mil till dej eller nåt... annars hade jag hört av mej :P



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: