2012-05-05
 08:26:15

Använd INTE e-butik.se

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Ni som söker en svensk e-butiksleverantör ska INTE välja e-butik.se
Jag har haft dom i många år nu och de var helt strålande bra i början, men nu så skrattar de andra e-butiksleverantörerna åt dom och det förstår jag.

Jag har en butik som ska kosta 795kr i månaden fast jag har 20% rabatt för jag redan för något år sen ville gå ifrån dom, så jag ska betala 560kr plus transaktionsavgifter på 1%.
Jag har under 2011 betalat ca 1788kr i månaden på en halv butik!! De har lanserat en "ny och bättre" e-butik som inte ens är klar så vi betalar fullt pris för funktioner vi inte kan använda.

Igår kom jag i kontakt med en annan butik som är lika missnöjd som jag och vi har bestämt oss för att inte hålla tyst längre för dom bokstavligen stjäl våra pengar!
Att mina kunder skulle märka så tydligt att jag nu gått över till en dålig butik visste jag inte och det har påverkat orderingången väldigt mycket.

Och uppepå detta - e-butik.se har inte en komplett exporttjänst vilket jag tror är helt frivilligt, man ska helt enkelt inte kunna lämna dom!

Har du funderingar på att byta till e-butik.se så fundera vidare, de förstör ditt liv jag lovar!
Jag har både oproffessionella mail och höga fakturor att visa dig om du vill.
Gå in på rejta.se också och läs vad som står där, ungefär samma sak.

TACK E-BUTIK.SE NI HAR FÖRSTÖRT MITT LIV OCH JAG ÄR FAST MED ER ETT HELT ÅR TILL!!!!!!!


Emma
PUBLISHED: 2012-05-12, 16:58:32 | URL: http://superglueontheroof.blogg.se/

Helt jäkla sjukt. Är det josign eller Monkeystore som är drabbat?

Jag antar att detta är anledningen till att du kör konsten på etsy? Gillade verkligen flera av bilderna och kommer klicka hem flera så fort jag flyttar in i min nya lägenhet.


P
PUBLISHED: 2012-07-11, 01:39:08

Bra, ut me sån information! Annars råkar ju andra ut för det oxå :(



Kram!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: