2011-05-30
 21:17:21

Snälla läs allt

Jag kommer inte att svara på kommentarer som är frågor som
redan finns svar på i det inlägget som är kommenterat.

Ex att flaggtröjan kommer finnas i MIN butik inom kort så fråga inte vart jag
köpt den, det är som att fråga HM vart de köpt sina tröjor.
Detta ger mig massa extra jobb som jag inte riktigt har tid med så snälla
det räcker att du läser inlägget så har du svar på din fråga....

För att göra det ännu klarare så innebär det med adressen www.***********.se
att jag ännu inte kan lansera adressen förens den är klar.
Ni får helt enkelt vänta, och igen - läs allt!

Tack så mycket ♥


Darksess
PUBLISHED: 2011-05-30, 21:46:45 | URL: http://www.darksess.com

Till deras försvar stod det faktiskt inte att den kommer finnas i din butik utan bara en ofullständig webbadress. Det verkar vara problem att komma åt dina blogg via Bloglovin om man prenumererar. Fungerar ändå bra när jag trycker direkt till din blogg.


cissiLalia
PUBLISHED: 2011-05-31, 12:20:56 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

det står ju faktiskt : Outfit finns snart att köpa på www.***********.se

Sidan byggs för fullt nu och snart kommer jag att berätta adressen!



inte så svårt att förstå tycker jag. men va vet jag en enkel bondtös ;P puss på dej josephine du är så vacker i dina fina outfits min lilla jossan


Pia
PUBLISHED: 2011-05-31, 15:39:57

Tyvärr kan inte 50% av Sveriges befolkning läsa, och en hel del hittar ut på internet. Det är som när man lägger upp något på tradera, i kategorin för den storleker, skriver i rubriken att det är den storleken och till och med skriver det i beskrivningen plus måtten. Ändå får man minst fem mail från olika personer som undrar vilken storlek det är. Det är bara att bita ihop och hoppas att de aldrig blir ansvariga för något.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: