2011-05-25
 19:47:48

Skitdag

Dagen började med tvätt, sen storhandla sen jobb och sen vart jag
plötsligt väldigt stressad över vad lite tid jag har kvar på mig att förbereda allt för festivalen....

Goodiebags levererades iallafall idag så de kom i tid, nu håller jag tummarna för att
de söta smä bärkassarna ska komma innan helgen.
Har suttit hela eftermiddagen och stansat Josign på masssssa ringar

Helt sjukt, neonringarna kommer kosta endast 25kr styck på festivalen
och det kommer finnas fler än vad som finns i butiken


Snygg piggtröja va? =) Håll koll här för snart kan en bli din!



Jag har fläkt upp mina smycken över hela studiogolvet och idag kom jag på att vi
har en plåtning på Fredag... jaja..


ebba
PUBLISHED: 2011-05-25, 20:36:45 | URL: http://brejjk.blogg.se/

åååh det är ju sjuuukt billigt!!!!


Pia
PUBLISHED: 2011-05-25, 23:12:54

Jag kan knappt hålla mig! Kommer du vara där hela dagen?


Anonym
PUBLISHED: 2011-05-26, 07:16:56

Hur får du dina bilder "rosa/bruna" ???



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: