2011-05-12
 22:09:05

In the darkroom

Ok, förlåt!!
Jag har varit lite awol men jag har faktiskt massa roligt att berätta och visa.
Kan dock inte visa allt nu. Men jag ska, jag lovar.

Igår så åkte vi och hämtade ett nästan komplett mörkrum för en spottstyver och
vi är så glada över vårat nya tillhåll. Men det är på studiotoaletten....
Min analoga dröm utvecklades alltså väldigt snabbt, över en dag och nu sitter jag med
hela två förstoringsapparater, vätskor, lådor, papper, filter, ljusbord osv osv osv i oändlighet.

Idag bygde vi även egna lådkameror, mer om doms kriver jag en mindre trött dag.
Bild på dom ser du längst ner i detta inlägg, nu kommer lite bilder på den nya analoga utrustningen!
















Åsså lådisarna, min är såklart till vänster =) Med signatur och allt!
Vi tog några bilder idag och framkallade men jag ska visa och berätta mer imorgon!


Pia
PUBLISHED: 2011-05-13, 08:00:07

Underbart! Jag har själv ett par analoga kameror som jag aldrig vågat använda. Jag önskar att jag också kunde skaffa mig ett mörkerrum.


cissiLalia
PUBLISHED: 2011-05-13, 10:30:17 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

åh så underbart jag är så glad för din skull bara LIIIIITEEE avundsjuk ;) puss på dej hjärtat saknar dej


Carolina
PUBLISHED: 2011-05-13, 10:58:39 | URL: http://badankanskonst.blogg.se/

åh va kul, sånt är jätte kul.. gick en fotokurs förut där vi framkallade våra egna bilder i mörkerrum! Vore kul att göra igen, men har inte plats för ett själv! Underbart för dig som kan ha sånt :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: