2011-03-11
 21:00:00

Min historia (Del 11)

Klicka här för att komma till del 1

Jens och jag talade med varandra på MSN och sms varje dag. Skickade Kisses på facebook och allt vad det nu var. I Mars (2008) åkte han till Åre eller vart det nu var och han skickade ett vykort därifrån. Blev så glad och överraskad.

Jag visste nog inte riktigt vad det var som höll på att hända, bara att det kändes väldigt bra och det var ju såhär man skulle må varje dag.... jag hade glömt hur det känns att vara glad, lycklig och nu höll mitt hjärta sakta men säkert att läka igen. ♥

Jag bestämde mig för att göra slut med min pojkvän, för man kan inte må såhär dåligt ihop med någon och tro att det ska bli bra igen. Så mycket velande och misshandeln i bagaget så KAN det inte bli bra igen.
Han blev ledsen och efter ett tag väldigt arg, han kunde inte riktigt komma över det och ringde och var väldigt obehaglig.
Jag kan ha trängt undan mycket av den delen för jag mådde så bra när jag talade med Jens.

Sommaren kom och den 31 Maj (tror jag) så hade Jens väckt mig med ett sms där han berättade om en dröm han hade haft. Och kvällen innan så hade vi skojat om att han skulle komma till mig, och jag sa att jag skulle möta honom.. eller jag kommer inte ihåg vad vi sa, men vi skojade fram och tillbaka och Jens sa "tror du mig inte?"

När jag hade gått upp ur sängen och duschat och gjort mig iordning så fick jag ett sms där det stog:

"Ja kan vara hos dig om ca... 1 min. Kom precis till parkeringen vid dej men minns inte vilket nummer hahahaha fan, stanna precis utanför 6a. Kom hit vet ja"

Jag trodde ärligt att jag hade svalt tungan och blev lite (läs mycket) nervös.
När jag fick messet så rensade jag kattlådan och hörde inte sen att han ringde mig, sen gick jag ut med kattsanden lagom så att jag kunde se om han verkligen var här.

Och visst! På parkeringen stog han lutandes emot sin bil.
OMG OMG OMG OMG

(forts. imorgon samma tid)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: