2011-03-02
 21:00:00

Min historia (del 2)

Läs del 1 här: Del 1

Under något som kändes som en evighet så ändrades min vardag helt.
Klockan 14:32 kunde jag stå och damsuga min väldigt stora etta och sedan klockan 14:34 låg damsugaren tyst brevid mig på golvet, och jag var lika tyst...

Jag och min pojkvän gick fram och tillbaka till varandra hundratals gånger, jag vet inte varför men kan tro att vi både ville känna att någon "ville ha en" hela tiden.
Mellan de gånger vi var tillsammans så hade han ett helt annat liv utanför som innehöll droger, alkohol och såklart andra tjejer. Jag var nog lite naiv men jag såg det inte riktigt först.

Senare upptäckte jag att det inte bara var mellan våra glapp utan det hade även börjat överlappa...


(forts. imorgon samma tid)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: