2011-03-16
 21:00:00

Min historia (del 16)

Klicka här för att komma till Del 1

Efter detta så åker till slut mitt ex hem till sig och lovar att han kommer att hålla koll på mig så att Jens inte kommer tillbaka. Direkt när mitt ex kommer hem till sig så ringer han mig och frågar "om jag kommer till dig nu så är du själv alltså?"
Ja säger jag och ber honom komma för jag är så trött och bryr mig inte om jag nu måste lämna denna helvetes värld. Han får göra det han tycker jag förtjänar helt enkelt.

Sen ringer Jens till min mobil och säger att han inte åkt hem utan åkte bort en bit och står nu och väntar på att få åka tillbaka igen. Han har ringt polisen och de är påväg. Även min bror och hans flickvän är påväg hem till mig.

Jag tappar nästan luften och hade inte ens tänkt att Jens ville nånsin se mig igen, jag trodde att jag talat med och sett honom för sista gången. Jag blir så jävla glad och kan inte förstå varför han vill göra detta för mig, som endast är problem för alla....

Min bror och hans flickvän kommer till mig innan mitt ex hinner komma och jag stannar inne. Polisen kommer precis efter att mitt ex har sväng upp på parkeringen och därmed har han ingenstans att ta vägen nu.
Dom pekar ut mitt ex och han får sätta sig i polisbilen.

I följande timmar allt som i en dimma. Jag tvärsomnar så fort alla gått och jag lagt mig i sängen för att pusta ut. Har så otroligt ont i huvudet efter alla slag på förmiddagen. När jag vaknar så vet jag inte vad jag ska säga till Jens, jag skäms fortfarande så mycket över allt. Rester mig upp och springer ut genom dörren och bara fortsätter att springa.

Jens springer efter mig och stoppar mig. Vi åker iväg nånstans, föreslår han.

(forts. imorgon samma tid)


Pia
PUBLISHED: 2011-03-16, 22:33:21

Du är så otroligt stark, som har klarat dig igenom allt detta, och kommit vidare och startat ett liv. Jag blir så stolt, trots att jag inte ens känner dig.


Darksess
PUBLISHED: 2011-03-16, 23:36:59 | URL: http://www.darksess.com

Åh vad underbart gjort av honom. Jag känner hur tårarna vattnas bakom ögonen.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: