2011-03-15
 21:00:00

Min historia (del 15)

Klicka här för att komma till Del 1

Kommer in och mitt ex går in i vardagsrummet medans jag ska säga till Jens att han måste åka hem, jag gör detta såklart motvilligt och mitt ex säger till Jens att han ska gå upp till sovrummet och börja packa alla sina saker.

Minns inte exakt men innan Jens går upp så hinner mitt ex ta ett ordentligt strypgrepp på mig, går in i köket och öppnar lådan med vassa knivar. Jag ser inget men jag hör det.
Tror han har en kniv framme som han står med. Jens säger att han ska släppa mig och går samtidigt upp och packar.

Mitt ex och jag går sen upp till sovrummet för han vill se att Jens packar ner precis allt.
Sen kommer vi ner och går ut till Jens bil, han lastar in grejerna, jag får aldrig gå själv utan mitt ex styr mig. Han säger åt mig att säga hejdå för nu åker Jens hem.... Vi säger hejdå och Jens åker.

Jag minns att det enda jag kan känna är skam. För ännu en gång så är detta mitt fel.
Hade jag gjort någonting annorlunda så hade kanske Jens varit kvar hos mig nu, han hann inte tillbringa så lång tid på sin semester här utan blev tvingad att åka hela vägen hem igen....

Varför drar jag till mig problem?

(forts. imorgon samma tid)


Darksess
PUBLISHED: 2011-03-15, 21:57:22 | URL: http://www.darksess.com

Usch vad hemskt :(



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: