2011-03-12
 21:00:00

Min historia (del 12)

Klicka här för att komma till Del 1

Jens stannade hos mig hela helgen och det var den bästa och roligaste helg på väldigt, väldigt länge.
Detta var ju alltså första gången vi träffades men det var bara så rätt direkt.

Han åkte hem och vi hade talat om att han hade en kommande semester att ta ut och ville komma till mig under dom veckorna. Sagt och gjort, det bokades in och vi räknade ner dagarna.

Om jag inte tar helt fel så kom han en gång till emellan bara över dagen. Det var väldigt likt honom att bara komma sådär och åka hem lagom till jobbet morgonen efter.

Dagarna innan han skulle komma till mig igen på semestern så ringde han mig och berättade att han haft inbrott i bilen under natten och det krånglade till det hela lite, men rutan hann lagas i tid och Jens kom faktiskt lite tidigare än planerat.

Han hade med sig packning för att klara sig i 5 veckor och ingen var gladare än vi. ♥
5 hela veckor tillsammans i lugn och ro, vi hade planerat att bygga en ställning på min baksida för att hänga upp en hängmatta och lite annat hade vi planerat.

Trodde vi verkligen att det skulle förbli en lugn sommar?

(forts. imorgon samma tid)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: