2011-03-10
 21:00:00

Min historia (del 10)

Vardagen började bli väldigt enformig och min pojkvän fanns kvar i mitt liv mer eller mindre.
Han tog ibland sin dator och kom och bodde hos mig i perioder, allt var lungt. Han grisade ner och spelade WOW hela dagarna och jag städade upp efter honom.

Pga (tror jag) de enformiga dagarna så antar jag att jag omedvetet letade nyheter i mitt liv.
Jag blev pålurad Facebook =P och tänkte att jag väl kunde testa det lite. Min brors flickvän Anna visade mig en app där som hette Owned där man köpte varandras facebook bilder och "ägde" därmed en del av personen =)

Anna och jag bråkade om en persons bilder och köpte upp "honom" från varandra hela tiden.
"Han är ganska söt" sa Anna. Njaaaaae sa jag :P

Sen kommer jag inte ihåg om han la till en ny bild eller hur det nu var men jag såg en bild där han hade en fin tröja som jag gillade och jag kommenterade på den bilden "Tröjan!!!!"
"Ja det är en tröja ja" fick jag som svar tillbaka.

Och dessa två meningar (ord?) var en början på ett jävla helvete som skulle komma. . . .


(forts. imorgon samma tid)


Andjie
PUBLISHED: 2011-03-10, 21:37:34 | URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Jättefin blogg :D <3!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: