2011-03-19
 12:33:10

Gillar inte....

Det bor ett par i vårat lägenhetshus som påminner väldigt mycket om min historia som jag berättat om här i bloggen. Jag har vaknat en natt av höga ljud och det visade sig att en ytterdörr blev mosad. Nu precis nyss var det bråk igen och jag fick bekräftat att han misshandlar henne.

Jag tycker det är jättejobbigt att höra och se detta faktiskt och jag ville bara ta på mig skorna och gå med henne när hon gick med sin packning ut genom porten. Berätta för henne hur man ska göra och låta henne få berätta.

Usch, jag är även i ett läge nu där jag ännu en gång farar för min säkerhet pga några omständigheter så allt är väldigt jobbig just nu.
Jag vet inte vad jag ska göra heller...


Linn Mildén
PUBLISHED: 2011-03-21, 19:32:20 | URL: http://www.illusioner.devote.se

Åh, fina du, jag blir så himla ledsen på riktigt när jag läser det här och vet hur du haft det. du är sannerligen den mest omtänksamma och snällaste människa jag någonsin pratat med, och ändå känner jag dig inte direkt. det är så hemskt att du haft det så, du är en så jädra bra människa, jag menar det från botten av mitt hjärta, fan vad arg jag blir att det är du som blivit utsatt för det, du förtjänar mycket bättre än så. <3



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: