2011-03-10
 10:38:00

Fröken silverfat

För ett tag sedan så gick jag med på att hjälpa min kompis morsa att köpa in
varor till att hon skulle börja sälja ett smycke hon tillverkar. Jag köpte in custom-made presentlådor,
lås, kedjor och tråd och ville sedan bjuda på små ringar till kedjorna.

 

ALLT har stått i min lokal och tagit plats hela tiden, i total tystnad.
Jag frågade för några dagar sen om de skulle kunna hämta lådorna för de tar upp värdefull
plats i min lokal. Då var det plötsligt massa krångel och fanskap.

 

Mor och dotter var plötsligt förbannade på mig av någon anledning
Jag har inte gjort något annat än att hjälpa och ingen jävla tacksamhet får man tillbaka.
Blir så jävla trött på dessa hemska människor med lammklädsel. Jag är väldigt naiv
och hjälper ibland helt fel människor men när ska jag lära mig vilka som
endast vill utnyttja min goda natur?

 

Ta er i *piip* säger jag bara, mor och dotter.


Essa
PUBLISHED: 2011-03-10, 11:18:43 | URL: http://essavond.blogg.se/

Oh, så sur jag blir. Finns verkligen folk till allt, som dessutom har mage till att utnyttja folk till fullo.

Nej, fy sjutton - dem kan verkligen ta sig någonstans!


Pia
PUBLISHED: 2011-03-10, 11:45:57

Om de ska jävlas så ta sakerna själv, du kan säkert skapa något mycket finare.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: