2011-03-06
 18:38:18

Ännu en återförsäljare

Josign är glad att ännu en butik vill sälja mina smycken. Denna gång är det Roxxie.se som vill utöka sitt sortiment. Så nu fick jag ännu mer prestationsångest såklart.
Ear cuffs vill de ha och jag tänkte försöka göra några nya designer till dom.

Idag när jag satt och skrev så fick jag ha vantar på mig för Jens stog utanför och slipade en byrå så sladden till slipmaskinen gjorde att man inte kunde stänga balkongen och jag sitter precis vid öppningen =)
(världens längsta mening)



Har många desingringar jag ska göra nu i veckan, bl a zebra och med döskallar :)
Passar ju bra eftersom den här veckan som kommer så måste jag hålla mig hemma för DHL kommer springa här typ varje dag med paket :) Men ack så roligt! ♥


Darksess
PUBLISHED: 2011-03-06, 20:57:09 | URL: http://www.darksess.com

Vad kul! :D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: