2011-02-23
 11:39:00

Tandläkarbesöket

Det är verkligen tur att jag gillar den smärtan som tandhygenisten skapar för annars vet jag inte hur jag skulle tåla den behandlingen. Det är så sjukt att det är nästan BARA i tandläkarstolen som jag slutar jobba.. då kopplar jag verkligen av på riktigt. Och sedan utvilad går jag även därifrån med friska tänder :)

Men oj vad hon tar i, har varit hos tandhygenist förr men aldrig som denna. Hon gör ett så grymt bra arbete och jag kan lixom blåsa luft mellan varje tand när hon är klar. Underbart!! Och shit vad det blöder....

Kan det bli bättre? =P


CissiLalia
PUBLISHED: 2011-02-23, 13:39:02 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

ja du e den enda jag känner som visslar å e glad som ett liter barn på tivoli efter du varit hos tandis.. kan du inte smitta av dej lite lugn å ro til lmejs å jag oxå klarar av å fixa tänderna? hihi



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: