2011-04-23
 11:23:27

Vinnare av Neonring

Denna gången blev det en vinnare utan blogg så jag har ingen adress eller bild att visa.
Men det är Lisa som har vunnit, du var den första som kommenterade inlägget.

Grattis Lisa och maila mig med uppgifter så kommer en ring till dig på posten!
Fortsätt att vara med, utlottningar varje vecka av ett nytt smycke :)
Jag lovar, du VILL bära Josign ♥


Emma
PUBLISHED: 2011-04-23, 12:15:40 | URL: http://emmset.blogg.se/

När kommer neonringarna ut i butk? Jag är kär i dom och vill sjukt gärna klicka hem ett par. Likadant med Gaga-halsbandet, skulle gärna vilja ha ett sånt i mina ägor. Håller tummarna på tur!


Lisa :D
PUBLISHED: 2011-04-23, 15:09:45

Hej, ja var med i tävlingen men vet inte om det var mig du menade? Var det nån annan som hette Lisa?

Mvh Lisa :D




ebba
PUBLISHED: 2011-04-23, 17:01:11 | URL: http://brejjk.blogg.se/

åååh de är så himla fina! Får köpa en sån till mig själv sen, som födelsepresent fast i efterskott, och från mig själv haha! :D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: