2011-04-14
 20:53:14

Fröken slösa....

Åhh vilken dag.
Vi åkte och skulle byta till sommardäck på bilen och skulle köpa till två helt nya däck för vi hade punka på ett av våra gamla. Och jaha, då vart plötsligt två nya däck fyra nya däck!!! Poff hejdå 4000+

Och imorse ville inte min dator starta så jag ringde hem en reparatör som konstaterade att jag måste formatera datorn och tömma hårddisken. Och detta skulle vi göra imorgon så jag har inte kunnat jobba idag, PÅ EN TORSDAG???!!!! Det är den viktigaste dagen på hela veckan....

Länge har jag tänkt köpa en mini pc som jag kan ta fram vid dessa tillfällen för jobba måste jag helt enkelt, men jag har inte köpt någon ännu så jag fick åka och köpa en idag, IDAG!!!??
Så nu sitter jag och skriver på en sööööööt rosa/vit miniplinkare och lyssnar på skööööön reggea (?) musik..

Ska försöka sätta in photoshop här nu för utan det blir jag KNAS!! Så bild kommer kanske senare eller imorgon, har en tokfin bild att visa er =)

Puss sålänge ♥



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: