2010-09-01
 07:38:00

Augusti var en bra månad

Nu tar vi oss an September med lika mycket slit!

Som jag talade om för mina kunder, såhär ser min dag ut:

06:00 efter Jens gått sätter jag på tv:n och gluttar lite smått på något program
när det är slut kommer tv 3 loggan upp mellan 06:12 - 06:15 och
06:15 börjar en serie.
I pausen går jag upp och gör kaffe och sätter mig sen i soffan.
Packar pärlor fram till 8-9 då jag äter frukost (ibland tidigare)
Fortsätta packa pärlor och runt 11-12 äter jag lunch.
Efter det går jag ev. iväg och packar beställningar och kommer sen hem och
packar med pärlor tills Jens kommer hem, sen laga mat samtidigt som jag redigerar lite bilder
Sen går jag iväg och packar beställningar igen innan postning och sedan hem och äta mat.
Runt 20 tiden börjar jag packa pärlor igen och håller på fram till kanske 22-23 tiden.
Sen sova

Detta kan även blandas in ibland:

DHL/UPS kommer med leveranser
Tvättid 10-14
Fotar nya produkter som jag lägger upp i butiken
Modellfotografering eller babyfotograferingar (bröllop på senare tid)
Går ut och går med Lucifer

och säkert något mer....

Kul va?


I måndags tog jag emot såååååå söta små trådkorgar som finns i butiken nu

Såååå fina att ställa på byrån och förvara smycken, nycklar, klockor mm mm.
Mamma - Det är påväg en hem till dig nu! =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: