2010-11-09
 19:26:51

Sjuk designer...

Försöker låtsas vara designer nu när jag är sjuk... imorse satte jag igång med att göra en lite punkig tee till en plåtning på Fredag och lite smycken till. Tror det kommer bli bra om det kommer till användning. Igår kväll gjorde jag massa nitarmband också, blir allt så pysslig jättesent på kvällen.

För ett tag sen köpte jag en pastamaskin för att kunna blenda färger när jag gör smycken i lera och nu kan jag knappt sluta använda den =)
Håller på just nu och gör några steampunk fjärilar:



Här är de inte färdiga ännu, de ska lackas med resin bl a.
Här nedan är en som fått ett lager lack, lite till ska på sen ska den bli ett halsband =)



Ska bli riktigt roligt med plåtningen på Fredag, packet samlas igen och vi ska vara ute så vi hoppas på att graderna håller sig på plussidan.


Lotta
PUBLISHED: 2011-10-21, 18:47:19 | URL: http://vilie.blogg.se/

Skitsöta fjärilar ju! Har du gjort stommarna till fjärilarna själv också? :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: