2010-05-31
 19:14:38

Mors dag och vår 2-årsdag

I helgen stog vi på marknad i Orminge och det gick bättre än jag trodde, möjligen hade det lite att göra med att mors dag var runt hörnet men det var väldigt roligt! =)
Hade ont i hela kroppen efteråt men det var det värt.

Igår var vi inne i stan och kollade på alla som ställde ut bord med loppissaker i heeeeeeeeeeela stan, det var roligt, fanns mycket kul att se. Hittade en liten reflektor (40kr), ett strass-skärp (25kr) och ett kuddfodral (20kr)

Medans jag gick i stan så skulle jag ringa och skicka blommor till mamma på morsdag för det har jag gjort sedan jag flyttat ifrån Linde. Men jag ringde dit jag brukar men de svarade inte så jag fick ringa 118 800 och blev kopplad till en annan blomsteraffär MEN inte visste jag att det var nummerupplysningstaxan som tickade när jag blev kopplad. Blomsteraffären svarade "kan du dröja?" Ja svarade jag och väntade i ca 10 minuter, sen tog mina nytankade pengar slut och jag hann inte ens beställa blommor....
Men jag hade skickat armband till henne så det funkar med =)


Idag är det Jens och min 2-årsdag och det firas med lite hemmagjord örtkyckling och lite film. Filmen heter The men who stare at goats så jag vet inte riktigt hur skoj den kan vara.... Hahaha


Å snart kommer mamma hit, om en vecka idag!! Längtar såååå mycket!! ♥



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: