2010-06-30
 19:00:03

Tyyyyyyyyyger

Det är livsfarligt för mig att gå in i en tygaffär.... Jens suckar alltid för jag ska alltid lägga upp 10-tals rullar på disken och det bildas kö bakom oss =) Hihi
Idag hittade jag ca 15 tyger som jag bara älskade och måste ha - så jag köpte dom. Vi planerar av vintageplåtning med en av våra favvomodeller nu snart så tyger var ett måste.






Sedan åkte vi till TurQuoise i stan och jag hittade det som är på bilden ovan, två knoppar och en liten fattigmanssilver-vas.

Efter det åkte vi till Scandinavian Photo och testade vidvinklar och en fisheye, sugen på att skapa lite roliga bilder =) Så vi har fått lite kött på benen och ska nu fundera lite.
Innan vi åkte hem så gick vi till Muffin Bakery för jag var såååååå sugen på min favvomuffin Hallon/Päron/Kardemumma och Jens tog en Choklad/Dumle. Mmmmmmm gott snart till efterrätt! =)

Nu ska jag ut och jaga Lucifer lite!


Jennifer Makeup artist
PUBLISHED: 2010-07-01, 01:05:46 | URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Muffins-fabriken :D Dit måste jag nästa gång =)



Vi får allt göra något kul ihop när jag kommer upp!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: