2010-06-17
 21:19:37

Nygamla utemöbler

Igår steg jag upp i ottan för att börja ge mig på några utemöbler som jag fått av snälla Maria på Söta Drömmar här i centrum.
Mamma och jag drack vårat morgonkaffe (mamma sin andra kopp) och sen tog vi penslarna och släppte dom inte förrens vi var klara. Det gick hur bra som helst och sedan skulle jag ge mig på dom med stålull.
Har väldigt ont i armarna idag efter det =P

Såhär blev det, de var alltså bruna först:





 

Så mysiga blev de nu. Hittat lite olika tyger nu som ska agera duk på bordet och sen åker kameran fram snart!






Har jag förresten skrivit att mamma är här nu? Haha. Minns inte.
Iallafall så har hon varit här i över en vecka nu och vi har haft jätteroligt, mamma verkar trivas
och hon vill inte hem säger hon! =)

Ok!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: