2010-07-08
 12:10:59

Att börja om igen...

I Söndags tappade jag min dator rakt ner i golvet så den landade med en smäll rakt på rumpan, och slocknade... På måndagen var det bara att söka upp någon i stan som snabbt kunde kolla vad som hade hänt med den och jag åkte hem på kvällen med min hårddisk(mitt liv) i en plastpåse och en ny större hårddisk i datorn. Nu kan jag iallafall använda den men jag är helt nollställd och JAG HATAR DET!!!

Installera om Photoshop, skrivare, wacombrädan, komma ihåg gamla lösenord mm mm...
Sitter idag med nya Photoshop CS5 och försöker jobba men allt är inte riktigt som det ska ännu och vissa plugin måste jag fixa igen...

Jaja igår iallafall så testade jag sy en tröja av ett av tygen jag köpt till en plåtning, vi tänkte att man kan göra alla tyger att se ut som kläder på bilderna men jag vill ändå testa att kanske sy några till klädesplagg. Hade inte rätt tråd och lite lite av tyget men det blev något iallafall =)

 




Nu ska jag fortsätta försöka jobba i Photoshop.... =/


Helena
PUBLISHED: 2010-07-08, 20:22:18 | URL: http://www.makeupartisthelenalund.blogspot.com

Åh va fint!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: