2010-01-04
 20:03:14

Inte sjuk längre =P



Foto: Studio 84
Modell: Elle Frostegard
Makeup: Marianella Sovero

Nu är det verkligen dags för en uppdatering.
Jag är nu helt frisk (så gott det går) och igår började jag jobba för ett väldigt stort företag som säljer allt inom stereo så jag har lite mindre tid nu, men det gör absolut ingenting. Det går jättebra och jag sitter mest nu och redigerar bilder på högtalare, så jag har inte så mycket nytt att visa just nu. Men den bilden jag lagt upp är en av mina nya favoriter =)

Låt mig få ta ett andetag åt att sucka åt bussar. JAG HATAR ATT ÅKA BUSS!! Idag när jag skulle åka hem så stog jag och vänta på en buss som inte kom, så jag fick gå en bra bit till en annan hållplats där en annan buss skulle ta mig hem. SUCK! Åså luktade det ordentligt med tåbira på den idag... X/


Isabella
PUBLISHED: 2010-01-07, 22:00:29 | URL: http://annuendag.blogspot.com

Hej,



Du har kontaktat mig på MB men ditt konto finna inte kvar där som jag förstår det. Ni var intresserade av att fota mig. Hör av er om intresset finns kvar. Är ledig nu fredag-söndag för nåt spontant.



Mvh Isabella.


Elle
PUBLISHED: 2010-01-08, 17:38:25

Hej gumman!

Ser fram emot imorgon!

FAN vad fina de bilderna blev med svarta luggen, koftar och fisknät-strumpbyxorna.



Jag läser din blogg hela tiden ;)



kramar

elle



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: