2010-02-25
 22:55:42

Allt styrs av pengar

Idag var jag och träffade en trevlig kille på Zooprize.com, har redan träffat honom innan och diskuterat ev jobb och jag tror jag vill testa för jag tror verkligen på deras idé.
Har ju jobbat på ett annat ställe nyss men allt som står om den personen på google är helt sant och jag ångrar att jag började där...

När jag precis hade gått av vid torhildsplan idag så frågade en dam mig om vägen - dom tar mig för en stockholmare här nu! =D


Här kommer ett gammalt inspelat samtal till min mammas telefon, vi köpte helium till en plåtning och testade en ballong och vart skulle vi göra av heliumet i ballongen när vi testat klart? =P




Älskar reklamen på teve där tanten snackar med heliumröst i telefonen på jobbet =)


CissiLalia
PUBLISHED: 2010-02-26, 16:33:57 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

hahaha ne e för söta =) saknar dej enormt mycket ju



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: