2010-08-06
 21:19:10

Kirra brillor?

För ett tag sedan opererade mamma sitt ena öga från gråstarr, hon har fortfarande kvar på andra ögat och ska fixa det också så hon kan inte köpa riktiga glasögon förens det är klart.

Så när det gäller att köpa glasögon så verkar det just nu som att det finns en djungel av butiker att välja mellan så jag gjorde ett test där jag googlade på glasögon och gick igenom alla butiker på första söksidan.

Jag kom fram till att jag skulle absolut välja Optikbutiken inte bara för att de verkligen har kanonpriser utan för att deras sida tilltalade mig.
Lätt att hitta på sidan, inte överbelastad med onödigheter och sedan har de även fysisk butik och då känns det mer seriöst.
Det jag gillade hos dom var att man kan låna hem upp till 3 par helt gratis utan köptvång! Många vågar inte handla på nätet och när en nätbutik gör något sådant som minskar risken att få en negativ köpupplevelse så tycker iallafall jag att den är värd att besöka.

Genom att inte ha några mellanhänder så kan de erbjuda bättre priser på sina bågar och det gillar vi som skrapar ibland våra sista slantar ;P


Jag hittade dessa som kanske skulle passa mor?
Helt kostnadsfritt kan man låna hem 3 par och betalar inte ens frakt, inte heller när man sedan köper glasögon!
Rekommenderar att gå in och kolla deras sortiment på nätet för de har väldigt bra bilder på alla glasögon och man kan se de både framifrån och ifrån sidan.

Jag kommer med spänning invänta ett sortiment av solglasögon där och sedan shoppa loss lite till mamma min. =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: