2009-09-04
 21:24:35

Love + Gravid

Idag har vi träffat en jättesöt tjej som ville fota sig lite medans hon är gravid. Vi fick många bra bilder ifrån våra 2,5 timme med henne och vi har mycket roligt redigeringsarbete framför oss.
Jag kommer visa fler bilder senare! =)



Henne kan man läsa mer om här


Love ung blivande mamma
PUBLISHED: 2009-09-04, 22:00:23 | URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Åhh tack för idag :) Nu har jag lagt upp bilderna som jag har sett på min blogg.Kolla så att de är okey med namn osv så ni känner er nöjda :)



Kram Love


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-09-05, 14:06:23 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

läste precis allt som hänt dej och allt visste jag inte men en del. och jag måster bara säga att du är den starkaste männsikan jag vet och jag älskar dej du är den bästa vänne någon kan ha. förstå det kvinna! du är starkaste kvinna i världen i mina ögon .har bara så svårt att visa sånt och jag vet att du vet att jag inte e så bra på att visa mina känslor. men jag hoppas du vet att du är världens bästa i mina ögon. puss min älskade vän



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: