2009-09-09
 21:13:09

En vanlig dag på jobbet 090909

En utmaning som vi antog med glädje - att visa vad vi gjorde på jobbet exakt 090909. Vi ska även vara med i en tävling med en sådan bild som vi tog 090909 klockan 09:09 men den kan vi inte publicera här tyvärr =)

Detta är vad vi gör då:



Ja på ett ungefär iallafall. För ännu en bild kika in på www.dekuteru.blogg.se


Och igår så kom Pernilla hit för att bli lite höstfotad, det gick hur bra som helst. Har några andra fina studiobilder men inte som är färdiga så jag visar de sköna utebilderna först sålänge! =)









 

Jag har lekt lite med ljus i bilderna efter en god idé ifrån andrefotografen och min älskade bejb så ljuseffekterna SKA vara där. =) Bäst att säga det.
Nu är det så Pernilla :) att jag har fått en förkärlek för lite udda miner, för dom bilderna talar mer än tråkiga "titta-in-i-kameran-och-le-bilder" så jag totalälskar den sista bilden. Den är helt underbar!!

Nu är det bara två dagar kvar till möte med agenture, håll mina tummar åt mig!
Bytte färger i butiken idag oxå, vad tycks? Teardevil.se Ska renovera lite mer där nu.

Du som tycker om att handla pärlor, gå in där och skriv in rabattkod: JOSIGNBLOGG när du har handlat klart så får du 10% rabatt på din order! Vassegó =)


cissiLalia
PUBLISHED: 2009-09-09, 21:31:45 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

ja jag gillar åxå den sista bilden den e grym=)


Helena
PUBLISHED: 2009-09-10, 08:21:09

En bra dag på jobbet helt enkelt! :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: