2009-10-22
 19:13:11

Är ni redo?

Nu är det äntligen klart, vår lilla tillkomst i studion. Jag hade tyvärr ingen före-bild på den väggen så det får bara bli efter-bild =) Det var bara vit vägg där innan iallafall.





 

 

Vi har gjort lite olika förändringar, men det är just make up avdelningen som är den största =) Nu har stylisterna ett speciellt ställe att vara på.
Vi är jättenöjda och det ser riktigt bra ut i studion nu, saknas bara lite andra saker...


Tog de sista bilderna idag i vår gamla analoga Nikon och skulle sen rulla upp filmen på rullen. Det gick inte hur vi än gjorde, jag har ju gjort det förr och tyckte det var jättekonstigt, så vi släckte lampan och tände den röda lampan, öppnade bakstycket och insåg att vi fotat på två loppisar, ute och i studion utan film i! =D Hahaha
Jens farfar somvi fick kameran av sa att det satt film i och det stog på nummer 2 tror jag på antal bilder tagna så när jag tog en till bild så steg siffran osv... men ja... fanns några bilder som jag hade velat sett faktiskt... =(




Nya planer har vi naturligtvis för vår fotografering och om typ en månad smäller det!!! =P


cissiLalia
PUBLISHED: 2009-10-22, 20:10:03 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

FAN va fint. hoppas jag kan komam få se snart ^-^


Denise
PUBLISHED: 2009-10-22, 21:16:31

Åååh superfint!! Nu vill jag verkligen sminka ännu mer :)


Anonym
PUBLISHED: 2009-10-22, 22:36:38

spännande! :)


Tinna
PUBLISHED: 2009-10-25, 19:46:24 | URL: http://tuvalii.blogg.se/

Snyggt!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: