2009-06-09
 21:51:00

Vad fåglar gör....

... när de inte tror vi tittar




Hoppsan!

Kråkan passade på att springa iväg en bit med brödpåsen medans jag fotade måsen, det var kul att se hur han kämpade för att få hål i påsen och få sig ett skrovmål =)



På Nationaldagen så var det blandade aktiviteter, bl a kika på när de släppte löst tusentals ballonger i luften - för dom är ju en del av naturen (?) och fotade bungyjumpare.



 

Efter gick jens och köpte sig en longboard (lång skateboard) och håller nu på att tränar för fullt att ställa sig på den. Haha, nejdå det går jättebra för han att åka faktiskt, har själv testat lite.

Jobbet går bra, är ute och träffar roligt folk. Senast idag fikade jag med en mycket inspirerande människa som jag tänkte skriva mer om i bloggen senare. Mina ägon orkar inte riktigt mer just nu. =)


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-06-11, 12:51:36 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

vad e de för jobb du fått?


Mie
PUBLISHED: 2009-06-12, 09:00:02 | URL: http://josign.blogg.se/

Jobbar som mediasäljare/reporter. Så jag flänger runt i stan hela veckan på möten med olika företag och visar tidningen jag kommer ifrån och försöker få dom att annonsera =) Sen skriver jag artiklar om dom som vill vara med. =D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: