2009-06-01
 21:19:24

Ny månad, nytt år och nytt jobb

Idag började jag på det nya jobbet som sagt och det gick jättebra, är lite för trött just nu för att skriva så mycket. Skriver nog mer i helgen. Men det verkar fortfarande jättebra och det var kul, jag längtar tills utbildningen är över och man får börja på riktigt =)

Förra veckan gick VÄLDIGT fort, men vi hann med ganska mycket.
Vi har fotat hundvalpar, skateare (stavning?), tårtor och mycket mer som jag inte redigerat ännu.

Hundvalparna var helt underbara, massa små svarta krull-ludna skurmoppar, dom hoppade och busade, skulle äta upp alla mina smycken och bita en överallt. Men det var det absolut värt =)

Så igår firade jag och min älskade ett år tillsammans, vi har haft ett jättebra år med både mot- och medgångar, men jag älskar den lille pricken över allt annat. Detta skulle såklart firas så vi bakade en varsin tårta.... till oss själva! Jens gjorde en ananas-hallon-vinbär-mandarintårta och jag gjorde en banan-hallon-chokladtårta med en cepeful etta i marsipan bara föratt =D MUMMA!

 
 
 
 

När vi fotade skateare (?) så såg vi en vacker gravid kvinna som jag inte kunde annat än fota, vet inte vad det var med henne men vi båda tyckte bara hon var så himla vacker. Barnen var kul att fota med solen bakom sig när de sprang och lekte =)


Nu orkar inte min skalle mer idag så det blir lite tårta i soffan med mysis


Sabrine
PUBLISHED: 2009-06-02, 19:38:53

Vilken skön bild på gubben. Han ser ut att ha gått lite vilse.. Fin fina bilder föresten som du tar! På nått sätt lyckas du får till ögonblicket så att det känns som om det sker just nu, så verkligt. Grattis till nya jobbet!


Mie
PUBLISHED: 2009-06-05, 07:51:24 | URL: http://josign.blogg.se/

Tack så mycket, det var kul att höra.



Ja gubben var så skön, han gick runt inne på Deischmann och tittade länge på olika skor, men han passade verkligen inte in =D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: