2009-07-07
 10:58:24

Props

Igår skulle jag ha träffat modellen som valts ut för att fota alla mina smycken så jag kan börja sälja dom nu, men hon vaknade sjuk så vi får träffas när hon är bättre. Ser iallafall fram emot att få fart på det.

Så igår åkte vi till ikea och köpte lite saker till studion, innan det hämtade Jens en jättebra klädhängare till studion som man kan hänga kläder, scarfs, hattar, skor, slipsar mm mm på - jättepraktiskt!
Vi köpte nya studiotofflor, jättefula fast roliga! =) Plus lite mer som vi hittade till studion, var en bra fynddag igår.

Vi fotar lika mycket som vanligt nu men jag sitter bara inte lika mycket och redigerar vid datorn så därför kommer det upp lite mindre bilder just nu, men jag försöker hålla er uppdaterade ändå lite =)
Jag vill få igång studiofotandet mer nu, modellen jag ville fota nu så snart som möjligt åker till Hollywood idag på nån modelltävling. Hon ska representera sverige tror jag så jag håller på henne!



 

I Söndags var vi på bio, såg Ice Age 3, den var inte jättebra men man måste se den. Var en jättemysig salong, vi satt själva i ett litet bås på balkongen i en soffa =) Ska fota nästa gång!
Och nån dag här så var vi på ica maxi här i Nacka och då såg jag en gammal skolkamrat och även bästa vän när vi var små - det var lite kul och oväntat!

Idag ska vi till studion och fota barn och mammor, det ska bli roligt!


cissilalia
PUBLISHED: 2009-07-07, 14:14:07 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

nej vem vare du träffa? coolt... jag såg ice age 3 i torsdags jag hihi tyckte den va kul han buck va frän


Mie
PUBLISHED: 2009-07-13, 08:08:39 | URL: http://josign.blogg.se/

Claes Gunnarsson, vet du vem det är? =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: