2009-07-20
 21:17:12

Kladdkaka såklart!

Mmmm luktar kladdis i hela lägenheten...

I Lördags var vi ju på Scott Kelby´s Worldwide Photowalk och det var intressant, först sitta och vänta medans fler och fler anländer med kamerorna i händerna. Sen gick vi iväg och ganska snabbt så spred alla ut sig vilket jag tycker var synd, jag hade velat haft mer gemenskap som hela grejen med walken var.

Det hela slutade med en träff på Hasselbacken men vi gick inte ens in för det skulle bli så pinsamt iom att ingen av oss hade ett öre att äta för =/

Bilder ifrån dagen:




Hade såklart zoomen


Jens alter-ego

 
En dam nog alla känner igen ifrån Hjälp! bl a
Det var parkteater på djurgårn så vi stannade och kikade lite, handlade om långtidssjukskrivna. Jag hade gärna velat tittat på den om vi hade fått en plats och varit där under andra förhållanden. Men vi ska gå och titta på en teater sen! =)

Och på en och samma vecka har jag både varit på sveriges största loppmarknad och sveriges största bakluckeloppis! Den senast nämnda var inte så bra, vi sg ett par tidningar och rullskridskor vi ville ha bara.
Men på Loppmarknaden i Vårberg har jag t o m ett favvobås! =D En tant som har väääääldigt mycket som passar till studion, bl a massa hattar och peruker, smycken, kläder och udda skor. Jättekul verkligen! Köpte en oldlook-telefon hos henne bl a som vi har i studion. Men hon har fått veta att hon kommer se mer av oss!!

Shoppa billigt är kul när man är pank!! =D Hihi


Nu blire duschen sen kladdkaka.
ALLT är ljusturkos i min skalle nu, har t o m målat tånaglarna turkos! =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: