2009-07-13
 08:22:46

Feber och Sex and the City

Igårkväll efter maten vart jag plötsligt jättetrött och började få ont i hela kroppen, efter några timmar hade jag feber. =( Då hade vi ändå varit ute med Mimmi hela dagen och åkt till IKEA och köpt tyger till ett fotoprojekt mm. Jens köpte 4 köttyxor i en kinabutik som han ska hänga på väggen =D *nya idéer*

Vi var i studion en dag och fotade två mammor och två barn, det var jättekul och med blandade resultat. Lägger upp två bilder här men med vattenstämpel för jag måste börja sätta såna på bilderna från fotosessioner nu för de blir lätt stulna och jag vet inte vart de används. =) För fotografers och modellers skull

 
Snart är bilderna färdiga för att komma och tittas på, mammorna på bilden! =)



Vi har ju köpt en moppe för ett tag sen för att kunna ta oss fram sen, och för två dar sen var jag ute och testade =D Det gick 100 gånger bättre än jag trodde det skulle göra. Bara lite svårt att svänga tycker jag men jag lär mig nog det snart!



Maaaahaaaha!



Drömde så hemskt om Lucifer inatt så nu ska jag kramas lite med honom tror jag.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: