2009-01-28
 12:33:50

Världens bästa



Wiiiie! Igår fick jag äntligen sätta mina ekollon i två ekollonglas! :D
Jag har jättelänge velat ha såna glas och har tagit in 3 ekollon som jag gjort iordning för att sätta i.


Nu står de så fina på trappan och jag väntar och väntar på att det ska börja växa en söt ek.





Så var vi till Lindesberg i helgen och jag fick äntligen träffa alla där hemma! Det var jättekul men ångrar att jag heeelt glömde bort Fredrik. =( Men han får bli först nästa gång! =)
Vi fikade hon mamma först och sen åkte vi vidare till bror, anna och kiin. Har saknat Kiin jättemycket speciellt nu när hon har blivit så stor och förändrats så mycket. Pratar så sött och är duktig på massa saker.

  
  
  

Tog med mig massa saker hem oxå, letade rätt på resten av mina pysselsaker (weiiiiii) och sen tog jag med mig min gamla dator hem så jag kan komma åt gamla bilder som jag inte vill ska försvinna. Så jag har sprungit fram och tillbaka med 2 st 4GB minnen och fyllt och tömmt så nu har jag nästan alla gamla bilder på min nya dator äntligen! =) Har längtat så att få scrappa om dom!

Nu ska jag titta klart på The Number 23 och sen kommer Jens hem då åker vi och handlar!


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-01-31, 17:23:02 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

jag saknar din mammas härliga skratt å shit va kiin har blivit stor :O ja jisses va tiden går:/



nästa gång får ni boka in en snabb visit hos oss åxå:) pussas



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: