2009-01-14
 07:38:40

L:O:V:E

JAG PYSSLADE IGÅR!!!!


Majgad vad jag behövde det - behöver! Jag tog hem massa pysselsaker som straff för att jag inte fick släppa in en katt som satt här utanför som verkade vilse. Satte mig vid köksbordet och stökade upp alla mina saker och började pyssla ihop ett album tillägnat helt till min älskade.
Det var såååå kul!
Imorse gick jag upp när bejb gick till jobbet klockan 06.00 bara för att få gå upp och fortsätta! =) Det triggade mig till att gå upp minsann!

Ska snart sätta mig igen, måste bara visa vad som är min största kärlek just nu... =,(

  
 


Vill så gärna ha en symaskin.... Tänker ofta på hur jag skulle vilja sy kläder till i sommar, dels för att det är billigare för jag har så dåligt med pengar just nu och sen för att jag får dom precis som jag vill. Fast det är nog inte alla anledningar, jag vill sy bara för att sy oxå... Blir ju inte bättre när man tittar på Lipstick Jungle heller!!! Victory som är kläddesigner och sömmerska bär ju bara såna kläder jag vill sy typ!! Baaaah
Sex and the city författaren har förresten gjort ett bra jobb med den serien! Gillar den jättemycket.

Har t o m gått så långt att jag kollar Tradera efter en jättebillig symaskin, om det så är en engångsmaskin så jag får sy en gång sen löses den upp eller nåt.... =,(

LOVE
ΓΟΛΕ


cissilalia
PUBLISHED: 2009-01-14, 11:44:01 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

ja jag sydde bara tvåtre sömmar här om dagen men de e fan gött å sitta vid en symaskin å pyssla lite:) vi borde stara en firma där vi syr upp /om kläder



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: