2009-01-09
 10:10:06

Längtar...

Oj vad vi är och har varit sjuka här hemma... Jens har hostat i snart två veckor och jag hade först en elak feber som sen har följt upp med en jobbig hosta. Kan sova lite bättre på nätterna nu men det är väldigt jobbigt att vakna.

Så därför har det inte hänt så mycket i våra liv just nu, vi köpte ett xbox 360 för pengar vi inte har så vi kan underhålla oss och undvika att åka ut och handla något. Så vi sitter med massa spel och testar, jätteroligt! =)

Igår var vi i Forum och Jens ville att jag skulle handla kläder på MQ för hans presentkort han fick i julklapp, ville ju inte det men jag hade inge val =D
Blev en kritstrecksrandig skjorta, ett linne och en svart stickad väst - asfin! Sen gick vi ännu en gång förbi en skobutik där jag sett ett par jättefina skor, fick gå in denna gång!!! Haha. Tittade på och provade dom.... Im in love!!!!!! Minns inte vad butiken hette, skulle ha googlat skorna annars och lägga upp de här så jag kunde titta på dom ibland... suck(t)....

Jajust, mor har ju blivit med dator nu, sitter med den här och gör iordning den för henne, lite lathundar och så. Ska ta med den till henne när vi åker till Linde runt den 24:e, längtar jättemycket till att få åka ner och hälsa på alla ordentligt, inte bara hastigt för att åka snabbt igen. =) Saknar lilla Linde.

Nej nu ska jag dricka mitt underbara presskaffe som jag gillar mer än bryggkaffe nu och sen harkla lite konstiga bollar.


cissilalia
PUBLISHED: 2009-01-09, 10:55:31 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

kommer du å hälsar på mej måntro?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: