2009-02-04
 08:21:19

Längtar till sommaren...

Igår åkte vi till det Expert som Jens köpte vår stjärnkikare och kollade på deras kameraväskor, ingen var mitt i prick så vi åkte vidare till Scandinavian Photo och där hittade vi både en dubbel och en enkel, Jens köpte den dubbla nu. Jag tittade lite på deras studioblixtar som de hade där, såg inte så dyrt ut men jag tror de som stog var begagnade kanske.

Sen eftersom rakt framför Scandinavian Photo så är världens finaste utsikt så var det tur att vi hade kamerorna med oss, jag hade bara kompakten och inget minne dock, så jag fick fota 10 bilder med det inbygda minnet =(

  


Numera sitter vi hela kvällen efter maten vid våra datorer och sökersökersöker efter studioutrustning för foto, nytt, begagnat, hur allt funkar, kurser osv osv.
Vi lär oss lite varje dag och det är kul att ha något att längta till, studiolokal har vi redan =D



Nej allt detta skrivande och inget har blivit pysslat, har idéer idag så nu ska jag sätta mig på golvet!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: