2009-02-16
 09:23:49

Trivs jag i sthlm?

Igår fick jag frågan om jag trivs här i stockholm, av en som för två år sen flyttade hit från Kopparberg. Jag älskar den frågan varje gång! Mitt svar är att jag saknar dom jag lämnade bakom mig, mer än jag kunde tro jag skulle sakna dom - men jag trivs så enormt bra här så jag skulle inte vilja byta nu...
Det har varit lugnt under vintern men snart när sommaren kommer igen så kommer vi nog göra ganska mycket. Väntar mest på att färgerna ska komma tillbaka så vi kan åka ut med kamerorna.
Förhoppningsvis hinner vi med en fotoresa också som semester då vi åker nånstans och bor och då har kollat upp ställen att besöka och naturligtvis fota.

Jag fortsätter att överaskas av skillnaderna på att bo här och i Linde, upptäcker nya saker hela tiden tycker jag. En stor och underbar skillnad är iaf att man får ta med sig kaffet på bussen här! =D Haha

Avslutar med de underbara kallorna jag fick av Jens på Alla ♥ns dag:


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-02-16, 16:54:39 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

vem e de från kopparberg som flyttat till stockholm?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: