2009-02-11
 08:31:36

Måne



Så underbart väder i Måndags, jag plockade med mig kameran och gick en sväng, bort mot vattnet på IP men det var tyvärr massa barn på isen så bilderna i mitt huvud på hur bilderna i kameran skulle bli får ligga kvar där ett tag. På väg hem såg jag denna underbara vy, ser så rustikt vackert ut.

När jag kom hem blev det makrofotande inne, provade lite olika saker.

På eftermiddagen blev det ännu mer fotande, när maten var i ugnen så gick jag och Jens ut med kamerorna till vattnet, gick lite på isen. När vi skulle gå hem igen så tittade jag mot himlen en bit bort och såg något klotformat och apelsinorange. - "Är det där månen??!" Japp det var det. Fick inget foto på den som den var då tyvärr.
Men efter maten åkte kläderna på igen och ut med 200:an och stativen!

Fixad i photoshop för att förstärka endast:


Orginalbilden ur kameran:



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: