2009-02-02
 09:26:15

Josephine on ice!

I Lördags var vi då på dop och det var jättefint, fotade ganska mycket såklart men inte alla bilder blev bra i kyrkan direkt pga motljus så jag måste fixa lite =)

Titta min fina klänning hon har på sig!

  
   


Våran doppresent, Pernilla öppnade ett likadant paket innan vårat och det var ett annat album som tur var. Då satte vi fram våran lite närmare henne så hon skulle öppna våran snart och jämföra vad mycket bättre våran var =)
Hon öppnade den och blev jätteglad, den fick t o m skickas runt. Vi hade satt i fina bilder på Elliot, men hon blev nog mest glad över bilden på framsidan som hon tycker så mycket om. Fotade den när hon var gravid.

Sen öppnades ett likadant paket till lite senare och det var ett exakt likadant album som vårat men utan bilder, och de som köpt det hade ju fått vårat album i knät när det skickades runt, vad jobbigt för dom och vi känner oss lite dåliga såhär efteråt faktiskt =)


Igår Söndag så ringde Mimmi och talade om att hon äntligen fått sin systemkamera av sin låtsaspappa, så hon kom självklart hit med den så vi fick hjälpa. Och självklart är det en Nikon som vi tänker köpa nästa gång... dock bara en D80.

Så det blev mycket jämförande igår, sen gick vi ut och fotade lite, tog med oss Lucifer så han fick springa lite i snön. Och jag gick på isen för första gången i mitt liv typ!!! Lucifer verkade inte förstå att marken tog slut för han bara sprang på.

  
  

Så har jag ju en till katt förresten om jag inte berättat det, en utekatt som kommer hit hela tiden och ropar på mig. Den är jättesnäll och så himla fin. Försökte få han att hälsa på Lucifer igår men han blev för rädd...

 


Så i Lördags så åkte vi runt 19.30 till globen och fotade den lite. Vi väntar på att den ska lysa med vanligt halvblått ljus så vi kan fota den men det fick funka med denna oxå =)

 


Min kaffeburk som utlovat:





Åsså har jag scrappat, har länge velat göra denna och nu blev den till igår! =)



Nej nu är det dags å göra någon nytta kanske, dricka upp kaffet och scrappa lite =P
Puce^^



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: