2009-02-27
 15:25:43

Fotosession motljus och småfåglar

Vaknade till ett snöigt Älta idag, det var tråkigt att se eftersom vi väntar med spänning på våren nu. Det började smälta undan men det var visst inte färdigt än.
Satte mig vid datorn och redigerade lite bilder och tittade med jämna mellanrum ut för att se om kanske solen tittade fram något, men nej....
Men sen - runt lunchtid så kom hon så snällt fram så jag tog på mig oömma kläder och gick ut med kameran. Hittade några ställen att testa motljus på, lade mig i snön på flera ställen och på ett ställe se gick det förbi en hundägare med sin hund och hon såg inte mig förrens jag tittade upp så jag skrämde nog henne lite. =)

 
 



Medans jag kikade runt vart jag kunde lägga mig i snön så såg jag ett ställe där det hänger två mathus till småfåglarna så jag tänkte jag kunde gå in, hämta stativ och zoomen så sätter jag mig där en stund och ser om jag kan få några bra bilder på de små liven. Kokade lite te och gick ut och bunkrade mig i skogen. =)

 


Ikväll blir det mer vattendroppstester! =)


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-02-27, 17:20:38 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

fyfan vilka fina bilder


Anna
PUBLISHED: 2009-02-28, 07:55:04

Du är SÅ duktig...kan ju inte annat än vara stolt att man känner dej:-) Hoppas ni har det bra i fjollträsk:-P



KRAMAR från oss...kiin skickar en puss och säger "äska"= älskar dej faster bacon!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: