2009-02-18
 08:32:26

Fotosession Första macrotesterna

Igår tittade jag igenom gamla bilder från min gamla dator och hittade lite blandade bilder på när jag precis hade köpt mitt macroobjektiv till min kamera. De var obehandlade och vissa såg rätt tråkiga ut, men med nya photoshopkunskaper så trixade jag lite. har andra ögon idag än jag hade för två år sedan. =)





















 



Underbart väder idag, verkligen fotoväder! Igår var vi till en fors och fotade tills jag nästan tappade fötterna av kyla. Som tur var hade vi en sån "vik plattan inuti så blir den hård och varm" i fotoväskan så det räddade mina händer iallafall. Jag har inte kollat bilderna ännu så det får bli ett annat inlägg.

Är sugen på att börja ligga i gräset och fota macro nu så nu får det ta och bli vår. Fick ett mms av bejb för en halvtimme sen där han fotat i en tidning - "32 dagar kvar till våren kommer till sthlm"!!!! Så jag börjar plocka fram rätta kläderna för att krypa ibland krypen redan nu! =P

Nepp gå och ladda batteriet till kameran.
Hur ska jag kunna lämna ifrån mig kameran på service nu? *suck*


Tommy
PUBLISHED: 2009-02-18, 14:10:31 | URL: http://tommyjohansson.spaces.live.com/

åh jag gillar verkligen bilden på spindeln hihi. kram



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: