2009-12-27
 18:56:43

Sjuk fotograf...

Ingen rolig dag.... vi är båda sjuka.
Hade en plåtning idag som jag sett fram emot för att få träffa Alicia igen men det fick vi ställa in.

Jens har bott på toaletten och är nu den 9:e som blivit sjuk av de som var på samma ställe på julafton. Inte bra att bjuda på mat runt sjukdomstider..
Själv vet jag inte vad jag har, vaknade med huvudvärk och har nu jordens huvudvärk, ont bakom ögonen och i öronen.... stog på ica helt vit i ansiktet och röd runt ögonen och skulle handla lite som vi behövde, c-vitaminer bl a.

Så vi är nu inne på tredje filmen idag... jag har även sovit 3 gånger. =(

Hoppas ni andra måt bättre!


cissi
PUBLISHED: 2009-12-27, 20:59:45 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

usch da ja något fel me maten kanske? här ere lite små krassligt me halskrångel å snorighet å huvudvärk å hängig het :( inget som bryter ut ordentligt p de e rätt drygt. hoppas ´de reder ut sej snart iaf för er å för oss :) saknar dej min älskade saknade vän pusselipuss



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: