2009-12-31
 21:42:55

Mycket film när man är sjuk

Tittade just på en sjuk bra film - I love you man den måste man se, skitrolig!
Igår skulle jag ha sett Victorias Secrets fashionshow men jag var för utslagen för att ens vara vid liv... =( Så Jens tankade ner den åt mig hihi.

Gick ut en kortis igår för Jens sa att det var så fint ute och det var det verkligen, himlen var lila och det typ singlade ner frost från himlen och allt ute var sprayat med ett tunnt fint lager snö. Det var så fint!! Skulle vilja ta mig ut med kameran nu och fota lite snöig natur, hoppas jag blir frisk snart... =(


Sökte förresten ett jobb igår på morgonen och fick höra ifrån dom redan några timmar efter, verkar vara asbra. Bra betalt, jobba hemma och på ett annat ställe bara 15 minuter härifrån, och det är väldigt fritt. Jag ska fota, skriva texter och lite så.... ska åka och träffa dom så fort jag blir bättre, jag hoppas verkligen att det är något bra för pengar är något vi behöver just nu...

Nej nu blir det lite chips, dipp och Inglourious basterds!


cissi
PUBLISHED: 2010-01-01, 13:01:57 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

Inglorious bastards den e ju rolig ju =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: