2009-12-24
 15:52:16

God jul ifrån fotograf Josephine



Jag och Lucifer firar jul tillsammans idag =)
Förra julen låg jag hemma och var dösjuk och det visade sig att familjen där jag skulle fira jul i år nyss vart sjuka så jag skippar det i år. Jag orkar inte gå igenom det igen...
Men det gör inget för jag och lulle ska ha så mysigt. Borde inte bli tvingad heller.

Puss och Kram!


 

Tags , ,


cissi
PUBLISHED: 2009-12-24, 20:01:15 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

God jul hjärtat var vacker å fin du e ^^ mycket sötare än va jag minns. men annorlunda å se dej me smink ;) puss puss PS. tack för min vantekramis jag älskar den den e superduper mega söt ^^ DS.


bara jag
PUBLISHED: 2009-12-28, 22:11:32

Gud vad vacker och så underbart söt du är här!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: