2009-08-14
 20:33:16

Vad är ett blogginlägg utan....

... en sånhära:



Idag åkte vi runt i stan och letade på endel saker vi skulle köpa. Bl a så fick jag äntligen gå in på Urban Outfitters som jag velat länge men det har inte blivit av bara - helt sjukt stor butik med allt möjligt och underbara kläder! Varför jag ville dit var för att dom tydligen alltid har halsbandsugglor där har jag sett i bloggar så eftersom jag älskar dessa små ugglor runt halsen så ville jag kolla vad de hade. Hittade inte en enda! =(

När vi gick därifrån så "råkade" vi se en lite butik som hette Antikt gammalt och nytt eller något sådant som såg kul ut, så vi gick in och GOSH VAD SMYCKEN!! Tonvis och åter tonvis, helt stört. Det glittrade överallt och hattar fanns det i massor. Jätterolig butik och billig! Å jag hittade mig en uggla till min samling för bara 45 kr! =) Yey!

Bonusgrejer vi köpte på reor och lite sånt:
Nya mjukisar, jepanparaply, ett genomskinligt paraply, färgglada strumpbyxor

Det mesta vi köper är till studion =)

Vi hade skrivit en lista på vad som skulle göras:

Köpa paljettleggings (som dom svarta på bilden) Helt underbara!
Köpa present till Elliot
Till en butik som säljer masker men den fanns inte kvar tror vi
Kulturfestival men det fick vi skippa för det var heeelt mörk himmel när vi var klara, aldrig sett den så svart tror jag.

Nu regnar det och är ruskigt så vi sitter och jobbar lite och river ut modebilder ur en tidning =)
Ett bad står på agendan innan sängen oxå!



Har ingen Fokusgalleriet bild idag att lägga upp tyvärr, kom och fota er så vi har något att visa för 17!! =P
Puss på er allihop!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: