2009-08-22
 21:39:11

Strutsglass och bläckfiskbröd

En regnig dag började med lite redigering, jag är inte helt klar så jag vill inte lägga ut ännu =) Men det kommer nog imorgon!

På eftermiddagen lagade vi korvgryta och när vi ätit bar det av till matmässan i Tantolunden! En stooooor yta med massa tält som bjöd på allt möjligt konstigt, och jag smakade på många konstiga saker både goda och mindre goda. Ex. strutskorv, björksav, bläckfisksbläck-färgat bröd, äppelmust, hallonmarmelad, minthonung och uuuunderbar fudge. Jens snälla mor köpte fudge till oss så vi fick mintfudgen - übergod!

Sen provade jag att kasta lasso emot en påle med en renskalp på med horn och allt, men jag missa.... =( Jag trodde jag hade same i blodet men jag kanske är adopterad....

Hade jätteroligt och såg mycket kul folk! =)

Nu blire dusch och sen mys!
Puss!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: